Ochiru

En lista om mig

Publicerad 2011-12-28 13:50:43 i Allmänt,

Namn: Evelina Kari

Piercingar: I öronen, om det räknas :P

Tatueringar: Nope!

Längd: 160?? Kanske ^^

Skostorlek: 33-35 ( kan ha 36 i ytterst sällsynta fall! Har oftast 34)

Hårfärg: Mörkblond.

Fräknar: Ja, lite! Gillas inte.. :P

Kär? Nej

Motto: Hellre en råtta under skon, än en i diskhon.

Önskar du att du bodde någon annanstans? Jaa!! HELA tiden, i USA eller England!!

Tycker du att du är attraktiv? Varför skulle jag säga så om mig själv?!! xD

Vilket schampo använder du? De från barnängen brukar jag använda, Just glow, och massa andra!

Vad är du rädd för? Jag HATAR fiskar, brukar inte bada i sjöar osv :S Sen för att folk i min omgivning ska försvinna och så, så som alla tänker!

Gillar du berg- och dalbanor? Lite, vågade åka Jetline i somras! Lite awesome man är ju! :D

SENASTE

Filmen du hyrde?No idea

Filmen du köpte? Vet inte :S Det kan ha varit You again

Låten du laddade ner? Laddar inte ner saker, som musik, film osv, osv.

Personen du ringde? Min pappa

Personen som ringde dig? Min syrra

TV-program du såg? Andra avenyn!

Person du tänkte på? Min syrra

FAVORIT

Låt: Vet faktiskt inte! man hör typ musik hela tiden ^^

 

Sak att göra: Jag vet inte, gillar allt och ingenting ^^ Men jag gillar att sy, fota, måla/designa naglar osv.

Serie: Andra avenyn, Desperate housewives, Börjar tycka om Vampire diaries, Gossip girl är ganska bra... Finns massor! ^^

Sport: Simning är kul, men jag slutade pga tidsbrist och att jag inte orkade längre :( Men jag vill börja på dans, Zumba verkar askul!

Kläder: Jag ÄLSKAR klänningar!!! Vill ha fler än vad jag har :( Sen shorts och linnen!

Bil: Vår bil

Film: PS: I love you, Mean girls är bra, Sen 100000 andra filmer!

HAR DU:

Ljugit för någon? Ja, men inte om något allvarligt.

Varit i slagsmål? Nej, men bråkat med syrran har man ju gjort xD

Blivit arresterad? Nej! XD

Träffat någon från internet IRL? Ja, det har jag!


SENASTE

Personen du fick brev av? Min mormor.

Personen du fick sms av? Min kusin Malin! <3

Saken du köpte? Julklappar!

Boken du läste? Cirkeln! En helt awesome bok!

Personen du fick e-mail av? bloglovin


Bild från we♥it

Det var lite saker om mig! :) Varför jag inte skrev mitt efternamn är för att ni har ändå ingen användning av det, right? ;)

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-12-28 14:29:30

Sv: oj förlåt, hade helt glömt bort det. Men säg till när du vill att jag ska sätta in den på din blogg :)

Postat av: Julia

Publicerad 2011-12-28 14:43:54

sv: kan göra det lite senare för jag skriver från mobilen just nu. :)

Postat av: julia ♥

Publicerad 2011-12-28 19:50:37

Kan lägga in desigen nu om du vill? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela