Ochiru

Vinnaren av Smycket från Cocoo.se

Publicerad 2011-11-24 20:57:00 i Tävlingar,

Nu utses vinnaren av den fina ringen från Cocoo.se Alla som har varit med och tävlat har haft jättebra bidrag, och det har varit svårt att välja, men tyvärr så måste det bara vara en vinnare. Men tack för alla bidrag, jag hoppas också på att kunna ha en tävling snart igen. :)
Jag säger grattis till...

-----> postat av: Maja Andersson

Här är hennes motivering

Jag skulle väldigt gärna vilja vinna den här ringen eftersom jag älskar musik. Jag sjunger, spelar fiol och dansar. Igår visade jag och tre vänner upp vår helt egen ihopsatta musikshow och det gick helt underbart bra. Den här fina ringen skulle för mig få representera minnet av den upplevelsen.

Ett stort grattis till dig, du kommer att bli kontaktad via mail, får jag inte ett svar inom en vecka så drar jag en ny vinnare.

Kommentarer

Postat av: Eva Paulsson

Publicerad 2011-11-24 23:00:33

Grattis<3

Postat av: Amaaanda

Publicerad 2011-11-26 01:59:53

Vad kul för henne! Skulle gått på showen men hann tyvärr inte. Men kan tänka mig att den var väldigt bra. Och jag har hört henne sjunga, och tro mig grymt duktig! Stort grattis till henne (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela