Ochiru

Beställt loop-hair

Publicerad 2011-10-24 19:05:10 i Hår,

Nu har jag äntligen beställt hår från Beleza.se Det blev loop-hair och jag hoppas att färgen stämmer, det är halva priset på vissa färger och typer! Jag beställde det till den 20 november, annars är leveranstiden ca 1-2 dygn vilket är sjukt snabbt plus fri frakt! Alla som har beställt från Beleza är sjukt nöjda, så jag hoppas att jag också blir det. ^^ Jag har inte beställt det för att jag vill liksom ha långt hår, för jag ångrar sjukt mycket att jag klippte kort i somras som jag har nämt tidigare, och inte "titta på mitt fakehår" liksom. Bara det ser ut som mitt hår så är jag nöjd! Sen struntar jag i vad andra tycker om det! Jag vill kunna göra snygga frisyrer OCH kunna ha en fiskbensfläta på sidan som exempel. Här är det i alla fall, längtar enormt mycket till den 20 nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela