Ochiru

NyttNyttNyttNyttNytt

Publicerad 2011-10-31 12:12:26 i Design,

Inom en snar tid så kommer min att göras om, riktigt när vet jag inte, men snart. Designen på bloggen är viktig eftersom det är ett första intryck, och gillar man inte det man ser så blir det inte lika kul att läsa, eller hur? ^^
Inom en snar tid så kommer min blogg att göras om, riktigt när vet jag inte, men snart. Designen på bloggen är viktig eftersom det är ett första intryck, och gillar man inte det man ser så blir det inte lika kul att läsa, eller hur? ^^
Jag hoppas att ni blr nöjda med hur allt blir och kommer att se ut!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-11-01 10:32:42

Rosa och fint :P

Postat av: Ida

Publicerad 2011-11-01 11:08:48

Sv: Haha, jag kan inte locka hela håret själv så, nä jag hoppar nog över det xD

Postat av: Kajsa.

Publicerad 2011-11-01 12:31:39

läste din kommentar på fokis blogg om hur hon kunde få sin blogg så stor osv. det jag tror hon har gjort är att hon tar jätte bra och fina bilder + att hon kommer från thailand då har hon en historia att berätta om. hon bor ju även i thailand och då finns det en massa natur att fota, sen har hon ju ett eget klädmärke. och som jag sa innan, ett speciellt utseende. det du kan göra för att få din blogg att växa är nog att kommentera mycket på andras bloggar, ta mycket kort och ha foton i varje inlägg. inte skriva korta och tråkiga inlägg (kanske du inte gör heller) men det är nog mina små råd. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela