Ochiru

Fredag=Tjejkväll hos hilda

Publicerad 2012-08-27 17:19:37 i

Hola amigos! 
No update på huuur länge som helst, men jag har inte orkat skriva något, det jag har gjort känns inte speciellt värt att skriva om :) Förutom i fredags, då hade vi skolfotografering, vet dock inte hur porträttfotot och gruppfotot blev, hoppas att det blev dugligt iaf när det är det sista fotot från grundskolan, usch, sista året med hela min underbara klass, nostalgi, nostalgi! :( Något som var nytt och extra kul var att man fick ta "spex-foto" tillsammams med två kompisar, så vi gjorde det ett antal gånger, och dom bilderna blev ganska så bra, en bild som jag ock Kristina tog blev sjukt cool måste jag medge! :D (Y) Sen på kvällen så åkte jag till Hilda på tjejkväll med mycket skoj, vi åt tacos, spelade ett roligt spel, tog lite foton, någon ritade på Sofie, Hilda öppnade sina finfina presenter som hon fick! Vi har alltid så himlans kul tillsammans, det blir aldrig tråkigt :D Huumm.... Igår va det VÄRLDENS åskoväder, det lät som andra världskriget + en jordbävning samtidigt och så regnade det som om Atlanten vändes upp-och-ner över fjärdhundra, och hela den dagen satt jag under täcket i vardagsrummet med en kopp te och glodde på Ghost whisperer, AWESOME! Har lyckats med att dra på mig hosta och en jäkla förkylning, och som jag skrev sist med halsen att jag har sår/blåsor så kan jag tala om att den inte har blivit bättre... Känns jättedumt att inte kunna vara med på idrotten, har liksom inte gått i skolan så länge och så börjar man med att bli "sjuk" -.- Jaja, får väl kanske ta och kolla upp vad det är! :) 
 
ja, det var lite av vad jag har gjort sen sist, allt annat är inte värt att veta typ.
       Hilda fick 7 chipspåsar, en limegrön supermjuk filt och en stor skål att ha chipsen i av mig,Ester och Sofie! :D
 

Kommentarer

Postat av: Hilda

Publicerad 2012-08-27 18:25:33

Herre Jesus Amalia!<3

Svar: Jaa, jisses Amalia!<3
Evelina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela