Ochiru

what doesn´t kill you makes you stronger..

Publicerad 2012-02-21 17:50:26 i Design,

Det var ett tag sen sist kan man ju säga.. Har inte haft något internet, mitt internet på mobilen är slut och vårat internet har inte kommit än så... Har bara comviq-internetsticka. Var sjuk i torsdags och fredags förra veckan. Nu har jag sportlov, Fett najsigt ^^ Imorgon blir det Zumba, det är askul! :D Bland det roligaste jag har gjort inom sporten! Måste få ordning på det här med designen, det kan ju inte se ut såhär... :(


Summer outfit 2012

Provade denna blåa klänning på H&M, och jag måste säga.. JAG ÄLSKAR DEN! Jag vet att den inte ser så snygg ut på bild, men på.. Oj, oj oj, då är den en riktig pärla! :) Ska köpa den sen faktiskt, detta är ett MÅSTE.HA.KÖP Hittade också ett par supersnygga skor på skopunkten, dom måste jag också ha! ( O.B.S Inte skorna på bilden, även om dom var superläckra Men denna outfit kommer vara perfekt till sommaren 2012!

Kommentarer

Postat av: manda

Publicerad 2012-02-27 17:40:27

Riktigt fin outfit :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela