Ochiru

härlig känsla i fötterna

Publicerad 2012-06-29 19:40:17 i Tips,

Shit, har alldeles precis kommit tillbaka till hotellrummet, efter en hel dag inne i Visby bland alla affärer och mysiga kaféer! ^^ båten var framme runt tio här, och så skulle vi gå av båten och gå till hotellet... men att komma dit var ju inte det lättaste när det inte fanns några övergångsställe att gå på! Så vi fick vänta ut alla bilar och springa över gatan! Haha, men det har varit en alldeles underbar dag, varmt, sol och härlig Gotlandsbris, kändes som om man var utomlands, typ gamla ställen i Italien, skulle jag kunna tänka mig iaf, har ju aldrig varit där ..^.^ nu så ligger vi i sängarna och blir avlivade pga våra fötter, väntar på att en film på tv ska börja! :) Har ju gått heeela dagen, men det är ju så klart en hel del av resan, att promenera då ser man som mest av underbara Visby ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela