Ochiru

Coffe and sunshine is the shit! ♥

Publicerad 2012-05-25 14:02:59 i Allmänt,

Har precis kommit hem från en helt galet varm dag i skolan, och nu så sitter jag här med en kopp kaffe! :) Jag har haft en bra men ändå en stressig vecka, det har varit plugg hit och dit.. :s Vi har sååå sjuuukt mycket just nu så att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Och jag funkar så att om det är jättemycket som ska göras, ja, då blir det lätt att jag nästan struntar i allt! Jag tappar orken och lusten, motivationen finns liksom inte där när man behöver den som allra mest.. vilket inte alls är så nice!

Men jag har ju en hel del saker att se fram emot! bl.a Shopping i Västerås med mina underbara vänner i morgon, tjejmiddag hos ida nästa helg, inte alls något PLUGG efter nästa vecka typ, skolavslutningen ( yeeeah, så man har längtat!), dagen efter blir det Liseberg med härliga människor ( fett najjs! ) sen så blir det nog en eventuell grillkväll med klassen! och någon gång i Juli-Augusti så blir det grönan med syrran och lite annat folk + shopping i Stockholm :D Så jag har ju en hel del saker att göra, fast Liiiiiite (MYCKET) roligare än kemi, spanska och matte ;)

Nej, nu ska jag ta och hare lite chill, med mer kaffe, musik och plugg (Ska försöka iaf)! :) Ni får ha de så jäkla bra tills jag uppdaterar nästa gång! :D♥

En frisyr som jag gjorde lite snabbt (typ 30sekunder) dagen innan konfirmationen!

Kommentarer

Postat av: Linda - facebylinda

Publicerad 2012-05-25 14:51:57

Sv: Tack för dina fina ord!



Mycket snygg frisyr!

Postat av: Linda - facebylinda

Publicerad 2012-05-25 16:38:30

Sv: Tack så mycket!

Du får räkna med att lägga ner jättemycket jobb om du vill komma nånstans. I början får man göra väldigt mycket tfp-jobb (gratisjobb) och tyvärr så ger det inte en så mycket som man tror. Det är en väldigt tuff bransch och det är få som "kommer fram". Men om det verkligen är det du vill så tycker jag absolut att du ska köra på! Jag har inte ångrat mig en minut trots allt slit =). Sedan är det ju lite beroende på hur du vill jobba som makeup artist, att vara frilansare är ju det tuffaste. Att jobba på tex en makeupkedja (i butik) är ju lättare, där har du en fast inkomst.

Hoppas du fick någon hjälp av mitt svar =)

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Publicerad 2012-05-25 17:24:02

hej fina du :) gillar du mode och fashion? isf tycker jag du ska kolla in min modell blogg i New York city & London :) Kramar

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Publicerad 2012-05-25 19:06:57

låter inte fel! jag ska ut och äta middag inne på waterloo nu : vad ska du göra ikväll :)? kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela