Ochiru

Memories

Publicerad 2013-04-21 18:12:00 i DIY, Foton, Idéer, Tips,

Hellllluuuu där! :) Den här söndagen har känts ovanligt bra för att vara just söndag, men det är bara positit ju! :D Jag tror att det å ena beror på det finfina vädret och dels för att jag har fått lite gjort idag, bland annat har jag rensat ut och fixat ordning i lådor, och så har jag gjort egen glass med kokos och citron, och alldeles nyss så gjorde jag en "fotolinje" med några bilder som jag hängde ovanför min hylla där jag har saker sen jag var liten och saker jag bara har en speciell anknytning till :)
Jag ska försöka göra det lite snyggare med tiden. Ska bland annat försöka hitta lite finare prylar att sätta fast bilderna med ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela