Ochiru

10 Sanningar om mig

Publicerad 2013-03-28 09:54:15 i

Jag gillar att äta kakor med fötterna för att de får mig att känna mig extra vig
 
Ibland så gråter jag när jag bajsar
 
Jag har två vårtor på min högra skinka men jag ska operera bort dom när jag fyller 18
 
Jag vill göra en tatuering av en banan för att de påminner mig om att allting har två ändar, två sätt att se på saker
 
När jag var yngre (förra året) var jag jättekär i Björn Randelid. That tan!
 
Tills jag fyllde 12 kissade jag i sängen. Vilket gjorde att jag inte ville sova borta. Därför var jag lite ensam
 
Jag skrattar aldrig när någonting är roligt
 
Jag hade roligt en gång, de sög.
 
När jag blir stor vill jag gifta mig med Adam i min klass. Vi har faktiskt varit tillsammans i 6 månader nu hihi.
 
Mina pruttar luktar som två ruttna ägg -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela