Ochiru

mysig födelsedag

Publicerad 2013-11-29 11:15:00 i Foton,

 
Igår hade jag en jättemysig födelsedag som jag på kvällen fick spendera med några av dem personer som jag gillar mest.  :) Mamma hade fixat så fint med tårtor åh annat gott. ^^ Fick riktigt fina presenter (hatar att öppna inför andra) som jag kommer ha stor nytta av! Har även fått pengar och en tv:) Så jag vill tacka alla för alla superfina presenter och gratulationer som egentligen är för mycket :3 😘❤
Idag fick jag bli hemma från skolan för att åka och kolla om jag har urinvägsinfektion, vilket det inte visade på just nu, men vi får reda på det till 100% på måndag. Men jag skulle iaf ta det lugnt åh vila/sova mycket. Så det får bli en pluggdag hemma istället trots att jag inte alls gillar att vara borta från skolan.. ikväll blir det att umgås med den stora kärleken, han har hittat på något och jag får inte veta vad för det är en överraskning. Men det kommer bli bra, det vet jag :) 
Nu ska jag plugga, c ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela