Ochiru

Rolig helg

Publicerad 2013-10-14 18:02:45 i Foton, awesome,

 
Det har varit en rolig helg faktiskt! I fredags sov jag och elsklingen hos Albin. Det var ruuuligt, och på lördagen så träffade vi resten av alla som skulle med på Frontline railjam i Stockholm. Vi tog oss dit och vi kollade på tävlingen, lite kallt då och då, men inte så himla farligt, vi hade tur med vädret! Det var svinkul att kolla på åkarna, jäkligt duktiga ^^ vi var i Sthlm till cirka 20.30, sen så kom vi inte hem för ens 24 typ xD Trött var man, men det var det värt, en rolig dag med bra människor! :)  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela