Ochiru

Rosor

Publicerad 2015-02-28 21:19:21 i Naglar,

God kväll på er! Hoppas alla har och hittills haft en jättebra helg! Igår så åkte jag till syrran och Jacob efter gårdagens trevligheter. Imorse åt vi en mysig frukost på Espresso House. Därefter åkte jag till enköping vid 13.15 för att hinna till gymmet innan de stängde. Så himla skönt!
 
 
För en liten stund sedan målade jag mina naglar. Det var egentligen tänkt att jag skulle göra Super Mario tema. Men det gick inte så himla bra, jag hade inte riktigt tålamod till det idag. Istället blev det röda rosor gjord av akvarellfärg. Så himla mycket lättare än med nagellack ju! VARFÖR HAR JAG INTE GJORT DET TIDIGARE?! Blev mycket mer nöjd än vad jag brukar, så det var ju bra! :)
 
Nu ska jag kolla klart på avsnittet jag började kolla på innan naglarna kom i vägen. Har varit så galet trött idag, så jag ska nog lägga mig snart också. Vet inte om jag måste sova utan min andra halva då han inte är hemma på ett bra tag..
 
Ha en bra kväll! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela