Ochiru

Hejsan!

Publicerad 2014-11-29 21:03:25 i Foton,

Det var ett tag sedan, men nu är jag här! :) Veckan har flytit på som vanligt.
 
Tisdag: Blev galet sur under dagen då jag blev dödad på killergame! Fy, kunde nästan börja gråta! (Vet, dålig förlorare kallas det för)
 
Onsdag: Åkte på SACO-mässan (studentmässa) för att finna inspiration till kommande studier. Fick faktiskt mycket bra inspiration! Nu ska jag bara fundera på vad av alla utbildningar jag vill plugga. ^^ Det var som en heldag på gymmet med alla "goodie-bags" man fick, galet ont i armarna!
 
Torsdag: Började sent som vanligt och då tränade jag innan skolan, sedan slutade jag även tidigt, passade då på att fika med syrran ♥
 
Fredag: Vanlig dag som började med en pinsam bussresa till skolan. Min lilla sötnos åh våra vänner sjöng för mig vääääldigt högt på bussen då ja fyllde år... hatar verkligen sånt :S Sedan slutade jag tidigt som vanligt och då blev det träning! När jag kom hem tog jag en dusch och sedan åt vi den mat jag valde. Därefter blev det fika och det jag ogillar mest med födelsedagar, öppna lite paket.. Det är så pinsamt! Jag känner mig elak när jag tar emot presenter >.< Men jag fick pengar till USA, gullig ljuslykta, en söt blomma, chokladfondue och massa choklad. De måste verkligen vilja se mig fet x_x Det var hur som helst en lugn och lagom dag! ^^
 
Idag: Jag och plutten gick upp runt 11, sedan åt vi frukost och gick till en julmarknad en snabbis. Därefter har vi bara legat i sängen och kollat serie/stream tills han åkte iväg till några kompisar. Jag kände inte för att följa med faktiskt, så nu väntar jag på att han ska åka hem så jag kan följa med! :)
 
ORIGINAL
 
 
PICMONKEY
 
PHOTOSHOP
(Redigerade om denna i PS här om dagen, i vanligt format syns skillnaderna jättetydligt i kvalité. Det i PS är ett mycket bättre resultat. Kommer inte kunna redigera bilder i något annat program längre. Haha^^ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela