Ochiru

God morgon sunshines ♥

Publicerad 2011-12-31 11:41:19 i Allmänt,

God morgon! Eller vad man ska säga vid halv 12 ^^ Var och shoppade igår så jag hade inte möjlighet att skriva... Och att mobilblogga funkar ju inte såklart, det funkar inte att skriva från HTC, en aning drygt -.- Jaja, shoppade asmycket igår, men det var saker som behövdes, ni kan få se sen! Vad händer idag då? Själv blir jag bara hemma, så inget speciellt direkt. Det skulle vara kul att gå på en bio eller något, vi får väl se ^^ Blev i alla fall väldigt nöjd med vad jag köpte igår, behöver inte köpa nytt på ett tag nu (y)  ♥ Vi hörs senare 

Kommentarer

Postat av: Jasmine

Publicerad 2011-12-31 15:50:53

Hoppas du får en fin nyårsafton! Gott nytt år :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela