Ochiru

.

Publicerad 2012-10-17 20:35:00 i Kommentarer,

Ja älskar ditt hår. De ser jätte fint ut på alla dina bilder. Vad gör du med de?
Ååh, det enda jag gör med det är att ha i värmeskydd från REF :)
Vad köpte du senast?
Hehe.. Pepparkakor :3
Vad tycker du om att göra?
Jag tycker om att rita, sy, baka, fota, umgås med kompisar och testa på nya saker! :)
Om du fick bröstcancer, skulle du bara operera bort ett bröst eller båda?
Jag skulle nog ta bort båda om jag måste välja, det hemska är att många måste göra detta val. :(
Hur mycket tränar du och hur mycket onyttiga grejer äter du?
Hehe.. det är väl på idrottslektionerna, men på somrarna så brukar jag vara ute och gå en hel del, och ibland så springer jag, men jag måste skaffa bättre skor innan jag kan börja igen, de tar livet av mig! Gud, det varierar heelt med hur mycket onyttigt jag äter, på somrarna och våren är det typ ingenting alls, men nu på hösten så kan jag äta godis ibland ;(
 
 
Om du måste välja: 
Klänning varje dag eller mjukisbyxor varje dag 
Helt klart klänning
Godis eller chips 
Godis
Bara duscha 1gång i veckan eller bara tvätta dina kläder 1 gång i månaden 
Båda va riktigt ofräscha, men tvätta kläderna en gång i månaden, då kan man dränka dom i parfym eller nåt!
Ha svart hår eller ha rött hår 
Rött
Dö oskuld eller dö utan vänner?
Dö oskuld
Gossip girl eller pretty little liars 
Gossip Girl såklart! :D
Ha en pojkvän men inga kompisar eller ingen pojkvän men många kompisar 
Shit, kan inte välja! 
Vara slaktare eller vara prostituerad 
Skulle verkligen inte kunna tänka mig något av dessa... men måste jag välja så blir det nog..prostituerad då jag inte skulle klara av att ta livet av något oskyldigt djur.. svaret tar emot nå enormt!
Väga 100 + eller ha anorexia så att du nästan är död 
Skulle jag väga 100kg så skulle jag inte kunna röra på mig och det skulle senare leda till att jag dör av fetma, och har jag anorexia så skulle jag vara så svag att jag inte orkar göra någonting, men det skulle vara lättare att gå upp i vikt än ner, så anorexia.
Liam Payne eller Niall Horan 
Niall
Röka massor varje dag eller vara alkoholist
Gud, jag skulle inte vilja göra något av det, men jag står verkligen inte ut med lukten av rök, och alkohol har jag inte ens testat...men båda är jävligt skadligt för kroppen så jag skulle kunna gå åh gräva ner mig på en gång!
 
Är du oskuld?
Ja
Gillar du att baka?
Åååh, jag älskar det! :D
Vem skulle du helst vilja slå i huvudet?
Våra politiker, de borde vara mer öppna för förslag och lyssna och ta till sig vad de olika generationerna har att säga! Fast... de skulle ju inte bli smartare om jag slog dom i huvudet..?
Tycker du om ost?
Ibland, men kan tyvätt inte äta det
Gillar du korv?
Inte speciellt mycket
I vilket land skulle du helst arbeta som vonoltär?
Jag skulle nog vilja åka till Kina för att försöka rädda de pandor som finns kvar, och få ta hand om dem, och sedan göra ett efterarbete om det, t.ex samla in pengar mm. Det kanske låter konstigt att jag inte vill bli volontär någonstans i Afrika och hjälpa människor, men det skulle bara kännas som att min hjälp räckte just för stunden, och att allt blir som det har varit tidigare när man inte längre är där :/
 
Vem skulle du helst bilda familj med på din skola?
Ingen skulle jag tro 
Har du ngn du kan säga allt till? 
Nej, jag kan inte säga allt till någon, men jag kan säga olika saker beroende på vem av mina vänner det är, vissa av dem vet mer än den andra om mig i vissa frågor. Sedan så kan jag säga väldigt mycket till Anna :)
Vem/vilka vänder du dig först till ?
Det beror helt och hållet på vad det gäller, men det brukar ofta vara Hilda, Elin och Kristina :)
Om du fick välja två personer och en plast ni skulle åka till vilka skulle få följa med och vart skulle ni åka?
Jag skulle ta med mig Ester och en till som tycker om Justin Bieber till hans konsert i April :3
Vad är det bästa som hänt dig?
Att jag föddes, så att jag kan uppleva en massa roliga saker! ^^
 
Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Jag tycker inte om att önska mig saker, men är jag tvunden att säga så kommer det här
Cupcakes och andra bakböcker
Bakredskap
Hårprodukter
Fina muggar
JB-parfymerna
JB-biljetter
Tecknarpennor
Överstrykningspennor 
LJUS
Fina kuddar
En jättemysig fluffig filt!
Fluffiga tofflor
Hehe, det var lite av det jag vill ha! :)
 
Gillar du mig?
I love everybody!
Om du fick prova att vara en av dina kompisar för en dag vem skulle det då vara?
Jag skulle vilja vara alla :D
Vem i din klass tror du är ärligast?
De flesta är riktigt ärliga, ibland för ärliga xD
Vara forever alone hela livet eller byta sexuell läggning?
Jag skulle inte kunna byta läggning bara sådär, så - Forever alone
Vilken tjej i din klass skulle du helst ha ett romantiskt förhållande med?
Hahaha, ingen av dom, I'm stick to guys! ^^
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-10-18 11:14:30

Naaw är de mig du menar att du kan säga mkt till? :O sötnos isf :') <33

/ Syrran

Svar: Hahah, ja ;P <3
Evelina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela