Ochiru

Allt bara flyger förbi

Publicerad 2012-09-25 17:43:29 i

Den här veckan är nog den bästa på länge, igår så gjorde jag och Hilda klart resten av vårat arbete på spanskan som handlar om hur tillgångarna är i El Salvador med sjukvård och skola och så jämförde vi med hur vi har det i Sverige. Riktigt intressant när man börjar tänka i de banorna, man vill liksom fördjupa sig ännu lite mer i det då liksom. Idag så var det ju kortdag som det alltid är på tisdagar, dt enda jobbiga är att vi har matte i 1 timme och 40 min! Som tur är så är det kapitlet vi jobbar med bland det roligare, som handlar om Phytagoras sats osv. Imorgon så är det en ganska så lång dag som börjar med NO i 2 timmar... Men sen så har vi ju bild som gör dagen lite bättre, svenska och sedan slöjd där jag tovar en panda :) Torsdagen blir inte som vanligt, för då ska vi åka till Enköping för att ha "Lajv" där man typ spelar rollspel eller nåt. Jag ska inte döma, som jag gjorde med Regementets dag, och på FREDAG HAR VI STUDIEDAG! Sjuuukt skönt ju och det betyder långhelg:D Trots det så kommer det bli en hel del pluggande inför prov. Men vi håller på med hyfsat intressanta saker i alla ämnen måste jag säga, det är ju positivt! :) Nu sitter jag här och kollar på Ghost whisperer och försöker rita ögon som är proportionella och så, men det går ju åt skogen, vet inte hur jag ska göra för att det ska bli bra, blir så less :( Ha en bra kväll amigos! 
Ja, såhär får det bli inför proven, ska sluta oroa mig så mycket för sånt har jag bestämt nu, aah det har jag!

Kommentarer

Postat av: Hiildaa

Publicerad 2012-09-25 18:46:29

GLAAAAAAAAD ATT JAG KUNDE PÅÅÅVEERKAA DEEEJ! <3

Svar: Hehehehehhhehehehehee, jaaaaa! :D<3
Evelina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela