Ochiru

Sista dagen på detta lov

Publicerad 2015-04-06 12:58:00 i

 
Snart är detta påsklov slut och det är tillbaka till rutinerna som gäller! Det känns dock inte så jobbigt att komma tillbaka till skolan efter det här lovet. Helt ärligt så har den här veckan känts väldigt lång, vilket är skönt! Ganska utvilad och nöjd efter ledigheten. Har hunnit träffa massa vänner, träna, ta det lugnt och så. Om ett tag bär det av till mormor och morfar. Det var ett tag sedan så det ska bli mysigt att få träffa dem igen ♥
 Food
Annars så känns det som att jag har så här mycket godis som på bilden ovan. När träningen äntligen börjar göra sitt så kommer jag gå tillbaka till ruta ett.. Haha, nej men det här godiset jag fått kommer inte ta slut på läääänge, åtminstone så kommer jag inte äta allt själv. Det är ju endast påsk en gång om året! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela