Ochiru

Surprise!!

Publicerad 2011-12-29 13:04:14 i Allmänt,

Hehe, snart så kommer det komma en liten överraskning till er! Kan ni gissa vad det är? ^^ Jag tycker att det ska bli lite kul! Ni kommer märka vad det är när det kommer upp här, det kan jag lova er :)

Jahapp! Imorgon blir det att ta bussen till Uppsala och Shoppaaaaaa med Anna och Jacob! ^^ Awesome ju, ska handla lite nytt, bland annat stickat, mjukisbyxor, tjocktröja, smycken och smink! :D Det ska bli så mysigt med en dag på stan bara vi tre! ^^ Vet inte om Frida ska med också, men det får vi nog veta ikväll. Kollade på Andra avenyn till typ från halv 10 - 12 tror jag ! SÅ jag är lite seg nu, plus att jag inte var något trött alls, men eftersom Anna ska ha körlektion idag så blev vi tvungna att sluta där... Färgade också hennes hår med Mousse hårfärgen, så ikväll blir det att prova sätta i hennes löshår som hon fick av mig i julklapp! :3 Ja, och snart är det 2012, shit vad tiden har gått snabbt! På söndag kommer min underbara kusin Malin hit!!! Hur awesome är inte det liksom? Vet inte hur länge hon ska stanna men någon dag blir det nog hoppas jag!
Coolt va? ^^

Kommentarer

Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

Publicerad 2011-12-30 00:11:10

kul att du är med och tävlar om ett par Slippers från Ziperall :D meddelar när tävlingen är avslutad!



allt bra med dig ikväll?:) kram

Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

Publicerad 2011-12-30 09:04:50

sv: bara bra =)

vad ska du göra på nyår? nåt speciellt?:D

Postat av: Ville Niskanen

Publicerad 2012-01-02 13:32:52

MAn blir ju sugen på cupcakes när man gå in på din blogg. :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela