Ochiru

đŸŒ-nails

Publicerad 2014-12-11 09:43:44 i





God morgon! Jag skulle lĂ€gga upp ett inlĂ€gg igĂ„r, men varken mitt Wifi eller mibil-internet ville fungera. Köpte i alla fall 3 nagellack igĂ„r, och det blev pandor đŸŒ. Inte helnöjd, men de fĂ„r duga!

Idag Àr det torsdag och jag börjar sent, har precis varit ner till vÄrdcentralen och lÀmnat prov för urinvÀgsinfektion, men som inte visade pÄ nÄgot. Var exakt likadant för ungefÀr ett Är sedan, men sedan nÀr jag pÄ nyÄr fick ont i njurarna (kÀndes som om nÄgon knivhögg mig i ryggen) sÄ gick jag dit igen och dÄ visade det pÄ UVI... Men nu Àr ju saken den att jag inte har tid att vÀnta ut det om det skulle vara UVI dÄ vi Äker om ca 1 1/2 vecka.. vill inte bli sjuk i USA... Vi fÄr se var det leder!

Nu ska jag snart ivÀg till skolan, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♄ Jag heter Evelina och Ă€r född 97-11-28. Jag gĂ„r andra ring pĂ„ samhĂ€llsprogrammet med inriktning media. HĂ€r pĂ„ min blogg fĂ„r ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlĂ€gg och nĂ„gon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag pĂ„ skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni lĂ€ser, om inte, sĂ€g till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela