Ochiru

Polkagris

Publicerad 2014-12-16 19:22:08 i Foton, redigering,

 
God kväll allesammans! Hoppas allt är fint med er. Själv har jag precis jobbat och ska nu repetera matte inför provet imorgon, men först tänkte jag bara visa en bild som jag har redigerat i PS förra veckan. Bilden är tagen förr, förra sommaren och jag hade totalt glömt bort de här bilderna. (Skulle ha varit fler, men de sparades inte i Jpg-format?)
Det jag har gjort med denna är att fixa det vanliga, nivåer, kurvor, lyster osv, osv.. Klonade även bort den fula soptunnan som förstörde bilden. Sedan testade jag att göra allt förutom den fina klänningen svartvit, och jag tyckte att det blev väldigt effektfullt faktiskt. Det skapar liksom en härlig känsla i bilden. Vad tycker ni?

Kommentarer

Postat av: Camillaaaaa

Publicerad 2014-12-16 19:27:20

Jätte fin! :]<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-12-16 19:46:39

Fin bild 💜

Postat av: Hanna Karlsson

Publicerad 2014-12-17 13:42:11

Gillar verkligen efterbilden.

Svar: Ååh vad roligt att höra!😀
Evelina

Postat av: Kim

Publicerad 2014-12-17 14:00:40

Väldigt fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket!:)
Evelina

Postat av: Kim

Publicerad 2014-12-17 14:01:30

Väldigt fina bilder! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela