Ochiru

Söndag

Publicerad 2014-12-07 16:08:29 i

 
Söndagar känns alltid likadana, konstiga och jobbiga. Idag vaknade vi hemma hos cutie, där vi var sedan i fredags. Innan jag åkte hem tidigare, så kollade vi på det andra avsnittet av den serie vi valde, "Under the dome" som till en början inte verkade så wow-bra, men som nu är lite mer intressant och som troligen blir bättre för varje avsnitt som går. :)
Har precis tagit en fika här hemma, usch, den där chokladmuffinsen blev för mycket :S Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande. Ha det fint vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela