Ochiru

Ingen söndagsångest!

Publicerad 2014-05-25 18:02:16 i

Hej hej alla sommarglada människor!:)

Idag vaknade jag och min bebis vid 10.30/11.00 ungefär. Vi gick ut och solade lite och spelade kubb... Bra som jag är så förlorade jag båda gångerna! ✌Nu måste det ändå vara sommar på riktigt, nu ska jag inte klaga, men värmen är nästan olidlig! Men det får vi tacka årets sommar för, istället för en massa regn ^^

En fyrklöver hittade jag idag. Då hoppas jag på lite tur!^^


Nu blir det lite plugg, har prov på tisdag. Är dock ledig imorgon då jag ska till läkaren, fick en tid vid 13 och det går ingen buss som passar och så är det inte några speciellt viktiga lektioner imorgon. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela