Ochiru

En sån där lång och tråkig lista.

Publicerad 2015-02-15 23:41:58 i

1. Vilken svordom använder du mest? F*ck you, kanske

2. Äger du en Appleprodukt? Ja, en Ipod som jag inte använder. Tycker Apple verkar ganska överskattat.

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? oftast 06.20

4. Hur många resväskor äger du? Öh? Relevant fråga. Vet inte.

5. Använder du flip-floppar? Ryser av ordet. Så nej.

6. Var köper du dina matvaror ifrån? Ica maxi, Willys, Coop

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror på, både och, men mest gillar jag att fota andra.

8. Vilken var den senaste filmen du såg? Jackass 3 kanske.

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? En amigo.

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Skulle säkert bara vinna 20:- så jag skulle nog köpa en annan typ av lott.

11. Har någon någonsin kallat dig lat? Ja, av min late pojkvän.

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, skulle kanske behövas ibland känns det som.

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Har ingen CD-spelare.

14. Vilken är världens bästa artist just nu? OMI. Nej jag bara skojade. jag vet inte, har ingen favorit. 

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Jag tror inte det.

16. När var det senast någon stötte på dig? Lääänge sedan

17. Vad åt du till middag senast? Spaghetti med falukorv,

18 Använder du huvtröjor? Japp, just nu faktiskt

19. Kan du vissla? Jajamen, king!

20. Vem var den senaste som ringde dig? Jag vet inte

21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? Allt möjligt!

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja det kan nog hända, ingen är ju perfekt, varken jag eller de själva.

23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 0171

24. Tittade du på tecknat när du var liten? Oh ja, fortfarande ibland. Kommer aldrig växa ifrån det. Varför ska man?

25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? 2 mil typ

26. Hur många syskon har du? 4

27. Är du blyg inför det motsatta könet? Ibland, beror ju på om jag känner honom eller inte.

28. Vilken film kan du alla replikerna till? Kunde väl de mesta till High school musical när jag var yngre. men nu kan jag inte repliker så bra till någon film.

29. Äger du några popband t-shirts? Inte vad jag vet.

30. När flög du senast? 12 januari

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 5 köksstolar

32. Läser du för skojs skull? Ibland

33. Pratar du några andra språk? Kan ju engelska och lite spanska

34. Diskar du din egen disk? Ibland

35. Har du gråtit offentligt? ja, när det kröp en spindel på mitt ben på en Willysparkering.

36. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop

37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Nej, inte alltid. Gillar gamla vanor.

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jag skulle gärna göra en tatuering, piercingar vet jag inte.

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej, det bör inte vara skillnad, den som känner flr det ska göra det!

40. Kan du kasta macka? Varför skulle jag inte kunna kasta en macka? Kan dock inte kasta macka på vatten. Fattar inte varför det heter så ens..

41. Har du någonsin varit på Jamaica? Jamaica, Jamaica? Nej

42. Vad har du med dig in på bion? En person att kolla på filmen med och ägodelarna.

43. Vem är din favoritlärare och varför? Naturkunskapsläraren och svenskaläraren. De är så himla lättsamma och roliga.

44. Har du dejtat någon av en annan religion? Ja, Conrad är kattanist (religion där katter är de högsta ledarna och att man kommer till katthimlen)

45. Vad har du för väder? Kallt, grått, halt och trist.

46. Har du en blogg? No shit. Du läser den just nu.

47. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? Svenska och naturkunskap

48. Gillar du att flyga? Fy, det är inte alls najs.

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Omtänksam

50. När sov du senast på golvet? Jag vet inte.

51. Vilken är din favoritdrink? loka Crush. Nej men typ vatten.

52. Gillar du din boende-situation? Vill flytta ihop illsammans med min kärlek♥

53. Vilken är din mammas hemstad? Utanför Stockholm tror jag.

54. Din pappas hemstad? Bålsta tror jag.

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8 timmar

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Oftast med skola, plugg, träning och jobb. Blir dock jättelätt stressad. 

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Haha, nej

58. Vilken är din favoritfrukt? Ananas, melon och äpple

59. Äger du en digitalkamera? Japp

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18! Wohoooo

61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Det kan man nog säga.

62. Tror du på liv på andra planeter? Ja, har det kunnat bli liv här, så varför inte på andra planeter?

63 Vem var den sista personen som gjorde dig arg? OMI med sin värdelösa låt Cheerleader som spelas 503938 ggr på radio/bilresa...

64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Gud som benämning för mig, känns som en man. Tänker typ på Ariels pappa, haha!

65. Vad var det senaste du åt? En smörgås.

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Beror helt och hållet på, men umgås mest med grabbar utanför skolan.

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? "Vi väljer det fulaste namnet vi kan komma på". Nej men inte vet väl jag?

68. Gillar du senap? Ja, till vissa maträtter.

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Pratar inte med mig själv. Blir kanske arg eller ledsen.

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Har faktiskt tänkt på det, att det skulle vara kul att testa, men jag skulle nog inte våga.

71. Har du varit inblandad i en trafikolycka? Inte än, peppar, peppar, ta i trä...

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Ja, en gång tror jag. Minns inte vad.

73. Tycker du om att krama folk? Alltså, skulle ju kunna sitta fastklistrad och krama Conrad hela dagarna men alla andra personer (vänner/familj) vill jag ju bara krama lite då och då.

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Oh ja...

75. Vilka böcker har fått dig att gråta? Är inte en sådan person som gråter till böcker. Dock så grät jag en flod till filmen av "The fault in our stars" men inte till boken.

76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ica Jerry? Nej, ingen vad jag vet.

77. Vad är du allergisk mot? Katter (tyvärr), snobbar, terrorister, samhället.. osv

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Ibland.

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Om jag själv fick välja så skulle jag ha hetat Theo kanske.

80. Vad är det första du gör när du vaknar upp på morgonen? Kramar min älskade♥

81. Vilket är ditt roligaste barndomsminne? När syrran, kusinen och jag la en mask i en surig tants brevlåda.

82. Vad får dig att gråta? Just nu, så gör i princip allt mig upprörd. Vet inte varför, en sådan dag bara.

83. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Halsen eller händerna kanske.

84. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Resten kanske.

85. Vem är din knasigaste vän och varför? Kristina. Helt klart. Helt galen och underbar!

86. Har du gjort någonting olagligt någon gång? Vad? Cyklat utan hjälm innan 15. Shit alltså.

87. Vilken musikkonsert var du på senast? I somras på cityfestivalen i Västerås.

88. Vad har du för färg på tandborsten? Lila och en blå tror jag.

89. Har du varit med på tv någon gång? Inte vad jag vet

90. Har du levande blommor hemma? Jodå

91. Vilken är den dominerande färgen i din garderob? Svart och grått tror jag, men även mycket mönster och en del andra färger.

92. Har du körkort? Hoppas att jag får till nästa vinter!

93. Har du en bästis? Min fina pojke är min bästa vän ♥

94. Hur ser dina sängkläder ut? Vita lakan, täcken som är vita med blått mönster och ena halvan av kuddarna är vita med blommor och den andra blå/lila med nåt mönster.

95. Vad får dig att koppla av? Lov! Och såklart umgås med älsklingen och göra något mysigt, t.ex. middag, serier osv :)

96. När skrattade du hjärtligt senast? igår

97. Vad ska du syssla med när du blir pensionär? Jag vill vara en pigg sådan, kanske kunna träna och göra massa kul med han jag älskar ♥

98. Vilken var din bästa ålder? Jag kan tänka mig att det blir till hösten (18)

99. Berätta om någonting du ångrar. Oerhört mycket, t.ex. att jag inte tog reda på hur jag kände för snutten innan det nästan var försent.

100. Vad skulle du helst av allt vilja göra just nu? Just nu skulle jag behöva Conrad vid mig.. annars skulle jag vilja vara på något varmt ställe med honom utan krav och något planerat ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela