Ochiru

Någon gång så.

Publicerad 2015-02-25 20:02:59 i

Beautiful Anchor Tattoo14 Simple and Stunning Tattoos That You Won't Regret in 20 Years via Brit + Co.18 Cute And Unexpected Ear Piercings - BuzzFeed Mobile  I wish they would just say where to find these earrings!!Love hope faith tattooI love the font & the placement of this tattoo >> possibly for the "Footprints in the Sand" quote?? || **Note: the quote above says, "Thy word is a lamp unto my feet, and a light unto my path."**✈
 
Jag skulle verkligen vilja göra en liten tatuering. (Piercingen var snygg den med). Skulle vilja ha en tatuering på ett ställe där det är lätt att dölja den om jag så skulle vilja, typ som vristen, nacken eller vid revbenen. Fyller ju 18 det här året så vi får väl se vad som händer! Skulle vara najs med en liten åtminstone! :)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2015-02-25 20:40:55

Våra födelseår sa du ju förut 😉😉

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela