Ochiru

Mikket ruligt

Publicerad 2015-01-26 17:38:33 i

Huahua. Ny vecka, nya tag! Det har varit en ganska bra måndag. På idrotten hade vi styrketräning, vilket jag älskar (på gymmet), men jag avskyr att bli svettig... Sedan har dagen bara flytit på rätt så bra. Nu ligger jag i min säng i väntan på att jag ska iväg åh jobba en stund. Sedan kommer väl grabben.
Kan ju berätta lite om helgen och så om någon skulle vara intresserad.
I fredags efter skolan så gick jag och letade efter presenter till min pappa som fyllde år i lördags. Därefter fikade jag med min kärlek. Vi åkte hem till honom och kollade på X-games med några andra. Vi åkte även fyrhjuling.

I lördags firade jag min pappa och kollade på film med syrrorna.

Igår så gick jag runt i pyjamas och tofflor hela dagen, verkligen hela dagen. Borstade inte ens håret. Sedan satt jag och kollade efter en klänning och skor som jag ska beställa 😊 Frida (brorsdotter) kom med en jättegod kladdkaka som hon hade bakat, så himla duktig ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela