Ochiru

USA- del 1

Publicerad 2015-01-15 16:40:00 i Foton,

Första dagen då vi kom till Anna Maria Island. I väntan på att få våra hus så kikade vi runt lite på ön och kände de varma vindarna!
Vi drog ibland till en gräsplan och körde lite fotboll, både vanlig och amerikansk, lite var man ju tvungen att röra på sig! ^^
 
De två husen vi hade att dela på! Otroligt fina med pool på baksidan och en kanal som gick runt bakom alla hus.
 
Vi åkte till Tampa för att gå på Busch gardens, det fanns en hel del djur på det nöjesfältet.
(Ville försöka fota all fin belysning när det blev mörkt, men jag hade bråttom så det blev ju lite suddigt då jag måste ha lång slutartid...)
Vi har varit en del på stranden. Det var underbar sand med mycket snäckor som jag plockade. Ibland såg vi till och med delfiner rätt så nära stranden. Jag gillar ju inte vatten med fiskar och så, vilket gjorde det ganska obehagligt när vi såg dem! Haha :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela