Ochiru

Härliga helgen

Publicerad 2015-03-09 17:10:18 i

 
Hallå där! I lördags åkte ju jag och Conrad till Västerås för en hotellnatt osv. (Vågade inte ta Stockholm då jag inte hittar så bra, vill inte spendera halva dagen till att leta efter alla ställen) Hotellet var mysigt, vi fikade, käkade mat på Jensens, supergott var det och supermätt blev jag, det var ju liksom tre rätter😂 Sedan gick vi på bio och såg "Seventh son" som var väldigt bra om man gillar filmer som är lite fantasy-aktiga. Skulle dock vilja läsa boken för lite mer bakgrundsfakta till filmens alla händelser. 
Sedan la vi oss och jag sov som en kung! Sängen var galet skön! På morgonen åt vi frukost, älskar hotellfrulle! 👌
Helgen har varit superbra med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

Hejsan cuties! ♥ Jag heter Evelina och är född 97-11-28. Jag går andra ring på samhällsprogrammet med inriktning media. Här på min blogg får ni ta del av min vardag, med oftast lite kortare inlägg och någon bild till. Jag tycker om att fota och redigera bilder, sy, skriva och pyssla. Allt detta skulle jag vilja kombinera i mitt kommande arbetsliv! Just nu fokuserar jag på skolan och min andra halva ♡ Jag tar allt som det kommer! Jag hoppas att ni gillar det ni läser, om inte, säg till!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela